utorak, veljače 8

kreativnost ...uskoro

Već zaista dugo ne stvaram ništa i zaista mi je vrijeme da se trgnem. Sve što me interesira su različite ideje za različite hobije i nikako da se opredjelim za nešto konkretno (ali kad me zaista interesira sve!). Sve vrste ručne izrade bilo čega - i sve me zaista zanima, ali kad je praksa u pitanju, tu posustanem...sve ostavljam za vikend, a kad vikend dođe, ništa. Gledanje repriza serija tad postaje zanimljivije od bilo čega (baš). I tako vikend za vikendom, mjesec za mjesecom, godina za godinom (zaista mi je vrijeme da se trgnem). Obećala sam sama sebi da ću ovaj put pokušati i da neću posustati pa makar to išlo na početku malim koracima i da napravim barem nešto - znam da ću biti zadovoljnija jer sam stvorila nešto vlastitim rukama, a to će me činiti i opuštenijom jer će mi i razina stresa dnevnog posla biti manja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...