utorak, kolovoza 30

današnja inspiracija - ljetni broš iliti cvjetak

Današnja inspiracija mi je cvijeće, odnosno cvjetak. Kako sam ovaj vikend imala veliko čišćenje, uopće nisam željela započeti ništa što bi poremetilo trenutnu čistoću. Tako da sam danas inspirirana nečim malim. Malo sam gledala svoje kutijice sa različitim izrezanim filcom i kupljenim sitnim gumbima i došla na ideju stavljanja na broš nečeg drugog osim mojih omiljenih gumbića. Izbor je pao na cvjetiće od plastike i zelene mašne koji su mi se činili jako dobrim izborom za zeleni filc. Cvjetiće sam prvo obrubila sa bijelim koncem, i napravila stabljiku zelenim koncem, i cijeli broš obrubila ponovo sa bijelim koncem.

Stavila sam fotkice kako bi mogli vidjeti cijeli proces, ako koga zanima više - javite se.








Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...