subota, kolovoza 13

nered i ja

Toliko toga sam započela, a ništa završila. Dnevna soba mi je u takvom neredu,a od silne kreativnosti to i ne primjećujem. Malo sam na netu, u potrazi za novim idejama (kao da sam sve započeto i završila), malo čitam svoje omiljene bloggerice, pa onda malo listam svoje ideje i svakojake stvari mi padaju na pamet...sve, samo ne čišćenje!!! u tom silnom neredu se ni sama ne snalazim. Te mi treba boja za obojati neku stvarčicu (priprema za decoupage), te mi treba koja salveta za zaljepit neki detalj, te mi treba filc za napravit koji cvjetak (za šta - nije još odlučeno)...i opet sve i ništa. Ali ima i takvih dana, ne treba se previše uzbuđivati. Nekad mi treba vremena za sabrati sebe, a ne okolinu, zar ne?

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...