srijeda, kolovoza 24

maca i ja - broš od filca

filc...zaista od njega možeš sve, pa čak napraviti i macu...sva sam se raznježila kad mi je frendica sa posla Melani (ne kažem kolegica jer ju zaista smatram prijateljem) rekla...to si ti. I zaista jesam. Skužila sam kako ne moraju uvijek kod broševa biti cvjetići ili krugovi, mogu biti i različiti oblici. Zašto ne? Tako sam macu nekako uobličila na papiru, prenjela na filc i izrezala. Stavila na bijeli krug i zaokružila sa cvijetkom samo sa gornje strane. Srčeka koja vidite na njoj su upravo od moje Melani, točnije od strganog lančića njene kćeri Magdalene. I obećala sam joj da ću i njima napraviti broševe (zaista hoću) sa tim srčekima. Ima da ovaj vikend budem kreativna!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...