subota, kolovoza 27

makrame za lončanice

u nedostatku vremena za neke veće projekte (idemo u posjet mojoj sestrični - kažem mi jer idemo sestra, njezina djeca i ja), donosim vam neke od mojih prijašnjih radova koje sam napravila još prije dva ljeta. Radi se o makrame-u kojim sam ukrasila svoju nedovršenu terasu. Špagom sam radila i prije toga, uglavnom ukrašavala dekorativne predmete (na žalost nije mi ostao niti jedan rad kojeg bi vam mogla pokazati), ali prije dva ljeta sam odlučila objesiti svoje cvijeće (jedino živo cvijeće koje mi uspjeva su asparagusi jer mogu podnijeti dosta vrućinu, a terasa mi je na zapadnoj strani,  obzirom da u stanu nemam dosta svjetlosti - unutra mi uspjeva samo umjetno). Primila se ja posla i napravila njih čak 7 komada. Ove godine sam ih nadopunila sa još dva, ali u nedostatku zelenih lončanica (jednostavno ih nema za kupiti, a moraju sve biti iste jer sam to tako naumila), tako da one sad čekaju sljedeću godinu.



a evo i kako je to izgledalo prošle godine...

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...