subota, rujna 10

bojati filc?

U nedostatku boja (barem na našem tržištu) filca, već duže vremena sam razmišljala o tome da ga sama obojam (trenutno nemam inspiracije da sama filcam). Prošlog vikenda sam to i napravila sa zelenom bojom (za tekstil) po bijelom filcu, ali nisam je dovoljno natapkala kistom pa mi je filc nakon sušenja bio grozan. Bijela podloga je izbijala na samoj površini, a zelenilo se samo malo. Danas sam ga još više natapkala, a na tu tamnu zelenu sam dodala još i svijetliije zelenu i sve to nekako izmuljala. Mislim da sam dobila fine nijanse, ali pravi izgled će dobiti kad nešto od njega i napravim.
Dok se to suši, napravila sam još jedan cvjetak - broš sa gumbićima.
Nazvala sam ga mali zeleni, pitam se samo zašto...

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...