subota, rujna 3

fensi šmensi broš od filca

Danas mi je bio baš inspirativan dan, dobro se osjećam pa mi dolazi puno ideja na pamet, a i završila sam neke decoupage radove koje sam započela ovaj tjedan (stavit ću ih tek sutra jer ih ne mogu poslikati sada kad je mrak - na suncu radovi puno bolje izgledaju). Ali stavit ću fensi šmensi broš za čiju izradu sam koristila osim filca, aplikacije koje sam kupila. Na crnoj podlozi mi tako efektno izgleda bijela i strebrna boja, uz dodatak čipke naravno. S obzirom da su aplikacije od papira, dodatno sam ih polakirala. Sve je zaljepljeno na filcani cvjetak. I eto...tu je, fensi šmensi broš za svečane prilike (s obzirom na mjesta kada i gdje izlazim...premijeru će čekati jako, jako dugo).

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...