srijeda, rujna 7

Miss Daisy - još jedan broš od filca.

I baš kad sam pomislila da danas neću biti kreativna, dođe mi na pamet da zaljepim salvetu na filc i od tog napravim broš. Dok sam to pokušavala zaljepiti (salveta se stalno dizala sa kistom iako sam sam filc naljepila dovoljno sa ljepilom za tekstil), stalno sam gledala svoje gumbiće (mislim da ih imam preko 1000 kom, ali da vidim negdje da prodaju gumbe, svejedno bi ušla i kupila barem par - mislim da sam slightly addicted to buttons, ha, ideja za one button sličice, funny). Onda sam uzela filc u ruke i počela izrezivati. Pa premještati te cvjetiće, pa ovo, pa ono...i tako nastane moj sljedeći broš kojeg sam nazvala Miss Daisy. Odlično će mi pristajati uz moj plavi haljetak sutra. Oh, kako je divno biti kreativan!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...