srijeda, rujna 14

putovanja - Wels, Austrija 1.dio

Prvi put sam u ovom malom gradiću u Austriji i moram priznati da mi se sve više i više sviđa. Iako sam tu službeno, nađem vremena i za malo razgledavanja. Jako sam se iznenadila radnim vremenom dućana koji mahom rade samo do 18.00. Ali, to je Europa. Dućane stignemo pogledati (moja kolegica Iva i ja) samo preko izloga, a s obzirom na populaciju od 58 tisuća stanovnika - ima dućam osjećaj da ima dućana koliko i stanovnika. Dućan kojim sam se posebno oduševila je Desigual - naravno da ga nema u našoj domaji. Za njega sam prvi put čula kad sam ugledala prekrasan šos na Petri, našoj dragoj kolegici iz Austrije i toliko se oduševila da sam jedva dočekala da vidim uživo što sve imaju.
Stavljam malo fotkica - meni dragih...i posebnih. Unaprijed isprike za fotke (jednog dana ću si priuštiti i profi fotić).




 moja velikost...

i moji favoriti...



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...