ponedjeljak, rujna 5

nešto sasvim drugačije...decoupage sa lavanda uzorkom (not again)

Iako sam si jučer obećala da ću prestati sa ovim uzorkom salvete, ne mogu ne ispuniti obećanje dano vam jučer - imam još radova na ovu temu koje sam završila jučer...i iako sam već razmišljala o nečemu što je Tea rekla (decoupage je u stvari ljepljenje salvete, ali to je samo jedna od tehnika ukrašavanja, a najljepši radovi nastaju kombinacijom različitih tehnika), za sad ću vam pokazati nešto što sam napravila jučer i još uspjela poslikati dok je dan - konačno sam skužila kako super fotke nastaju kada se slikaju danju, kaj ne? Započela sam i sa projektom knjige ideja, ali otom potom...pozz do sutra. Odoh se kreativno naspavat.






Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...