subota, listopada 15

jesen u meni miriše - 2K kutija

Jesen nikad nisam doživljavala kao neko inspirativno doba, za razliku od drugih doba, ali od kad se više bavim kreativnim stvarima, moram priznati da mi se nekako sve više i više sviđa. Iako je trenutno na svim blogovima top tema Halloween, ja sam u potrazi za nekim domaćim jesenskim idejama. Sva paleta boja jesenskog lišća, gljive, kesteni, grožđe, moji su favoriti. Tako sam danas prilikom odabira salvete s kojom smo danas radili na još jednoj Teinoj radionici, oduševljeno uzela ...kestene. Kako sam samo bila zadovoljna! Radili smo dvokomponentni crackle i zaista sam oduševljena rezultatom. I naravno, brdo dodatnih tehnika i trikova kojima činimo svoje radove prekrasnim. Nemam slike svih sudionica, ali imam svoj uradak kojeg vam s ponosom predstavljam.


Svoj uradak sam doma nadopunila i sa jednom čipkom kako bi prekrila nespretni prijelaz salvete na kutiju. Kako je čipka bila bež, jednostavno sam patinirala čipku sa zlatnom i umbra patinom kako bi se uklopila u podlogu. Zgodan detalj, zar ne?

Broj komentara: 8:

  1. Super! Svaka čast na pukotinama, odlične su.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Napravila si predivnu kutiju u bojama i plodovima jeseni, uz zgodan detalj čipke i savršenim pukotinama...bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno je ispala, čipka se savršeno uklopila, sve mi se čini da ću i ja konačno morati skoknuti na jednu radionicu za 2k, jer nikako ne uspjevam dobiti takve pukotine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš se i čime ponositi, ovo izgleda prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno urađeno, dopada mi se motiv, boje, volim boje rane jeseni:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa ovo izgleda kao da radiš godinama!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim da si bila vrijedna dok menije bilo i super si to izvela!Prava umjetnica!Vidim da moram "pljunuti u šake"i malo više sada raditi.Pozdrav.Budi mi vrijedna!Hvala što si mi se javila,ali moram se malo skockati da vidim kako to sve postaviti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve zajedno je prelijepo:-))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...