srijeda, studenoga 9

tutorijal za kičasti broš

Odlučila sam danas postaviti jedan tutorijal za moje broševe kojima su mnogi oduševljeni. Sama izrada nije teška, kad znaš šta ćeš staviti na njega i kad osmisliš s kojim bojama se želiš igrati. Kako slike govore više od riječi, neću pisati previše (ja sam vizualan tip osobe i više pamtim ono što vidim nego ono što čujem - iako me vid na jedno oko više ne služi kao prije).
Evo što je nastalo:

A sve je započelo skupljanjem na jednu hrpu stvari koje sam željela vidjeti na brošu:


Nakon prošivenih polukružnica koje sam presavinula na pola, slijedilo je ručno presavijanje kako bi dobila izgled latica cvijetova. Svaka latica je zatim zašivena na krajevima čvrsto kako se ne bi opustila (uvenula).



Kad dobijete određeni broj tih latica (u mom slučaju je to bilo osam), slijedi ljepljenje tih latica i sveg ostalog što želite vidjeti na brošu - silikonskim pištoljem.


Nije tako strašno...ali moram priznati da mi za izradu treba cca 2 sata. Ma, vrijedilo je!

Broj komentara: 7:

  1. Obožavam tvoje broševe! Baš su mi super tako sa puno stvarčica na sebi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni su mi jer imaju tako puno dodataka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za tutorijal,bas je predobar bros skroz :*****

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti.
    Iako sam ja postupak u biti znala, dobro mi je došlo da saznam neke tvoje finese.
    A da treba dva sata, treba, po nekad i više, zavisi od materijala kojim radiš i od detalja. Na kraju se isplati svaki uloženi trenutak.

    OdgovoriIzbriši
  5. stvarno vredelo je..odlican je bros!

    OdgovoriIzbriši
  6. this is a great tutorial.
    Would luv for my readers to discover your blog, will you please join our weekly party at
    http://www.passionatelyartistic.com/2011/11/thanksgiving-showcase-tutorial-with.html
    have a great crafting week!
    Maggie
    http://passionatelyartistic.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...