srijeda, prosinca 21

kutija cvijeća

Još uvijek nisam zdrava pa sam cijeli dan provela spavajući. Kako bi mi prvi dan godišnjeg protekao barem donekle kreativno, završila sam još jednu kutiju. Htjela sam da moje kutije ne budu skroz božićnog karaktera kako bi se mogle koristiti cijele godine, a ovaj prekrasan motiv mi se činio savršenim za ovakav oblik kutije. Naravno da je tu i sveprisutni bitumen na rubovima.







Broj komentara: 7:

  1. Joj, baš je sva cvjetna, super mi izgleda.
    Čuvaj se i ozdravi što prije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Olalaaa.. koja kutija, predivna je ...
    Čuvaj se....

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao, prekrasna je, ovaj oblik kutijice je nešto najljepše što sam vidjela, gdje ju nabavljaš ?

    OdgovoriIzbriši
  4. Već dugo se nitko nije pohvalio kutijicom. Predivno si je sredila i zaista će biti super cijele godine.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam što mi je ljepše, oblik kutije ili motiv koji si izabrala... ili tehnike koje si kombinirala... ma prelijepa je!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Da,slazem se sa Edom u potpunosti,a ti pij vitamin c i dizi se na noge lagane! pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...