ponedjeljak, prosinca 19

kutija - kreativni učinak

Danas me na poslu počela hvatati neka hunjavica (ovo je već treći put u zadnja tri mjeseca da se loše osjećam), ali tješim se da nakon sutrašnjeg dana idem na dugoočekivani godišnji, a onda ću se moći liječiti. Čim sam popila andol i skuhala si čaj, bacila sam se na završavanje jedne kutije koju sam započela tijekom vikenda. Iako je to bilo samo završno feniranje kako bi raspucavanje bilo bolje i nakon toga patiniranje, zadovoljna sam današnjim kreativnim učinkom. Radila sam klasični decoupage novom salvetom koju sam dobila od moje prijateljice/kume Tine, zar nije fantastičan uzorak?



Broj komentara: 7:

  1. O daaaaaaaa, fenomenalan motiv. A raspucavanje? zavidim ti, stvarno, ali u pozitivnom smislu :))
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan motiv i fenomenalno raspucavanje!!! Baš prekrasna kutija!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično ti ide ovo raspucavanje, jel držiš radionice ????,
    prekrasan uzorak salvete, pravo osvježenje nakon hrpe zimskih motiva, koji su ovih dana in - ali ja jadva čekam, da se sve skupa vratimo klasičnim radovima :)
    Pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno izgleda!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kutija fenomenalno izgleda!! I salvetni uzorak mi se baš sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...