petak, prosinca 16

moj zid slavnih

Nakon jučerašnjeg kreativno-humanitarnog druženja, danas je slijedio jedan dragi susret sa tri generacije, meni dragih osoba, tako da ni danas nemam kreativnih novosti. Na poklon sam dobila, osim salveta kojima sam se neizmjerno razveselila, i sliku male Kaje za moj zid slavnih. Na njemu se nalazi puno meni dragih ljudi koji su u mojim očima slavni. I znam da će većini ljudi se to činiti smiješnim, ali u najvećem okviru kojeg imam sam ja osobno (utjeha za to je da u svakom od nas kreativaca leži određena doza egocentričnosti) jer je ipak to moj zid slavnih.


2 komentara:

  1. vidiš jako zgodna ideja,ja nikako da u svoj dom na zid unesem fotografije
    a što se tiče tvoje fotke-pa i bog je sebi prvi skrojio bradu,-to ipak tvoj zid,pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma meni je to baš super, uvijek sam si željela jednu veliki okvir za slike oblijepiti fotografijama i tako to sve lijepo uramiti. Imati drage ljude na dohvat oka je nešto lijepo i umirujuće, a bez slike "sebe", bože moj, to nikako ne može ići. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...