srijeda, siječnja 25

kičasti broševi iz Rapsodije u plavom

Mislila sam danas pisati o motivacijskim govorima i o tome koliko su učinkoviti...ali to pada u vodu kad ih počinjem držati samoj sebi. Već duže vrijeme si govorim: "Još samo ovaj tjedan". Neću ni spominjati kako mi je jedna od novogodišnjh rezolucija bila da ću početi na vrijeme dolaziti doma. Snagu mi daju samo kolege s posla s kojima je zaista divno raditi, jer ima tu rada, ali i puno smijeha i zaista sam jedan od onih ljudi kojima je najvažnija radna okolina. Teško je u to vjerovati u današnje vrijeme, ali postoje i takvi ljudi. Kroničan nedostatak vremena preko tjedna tada nadoknađujem vikendom u kojem se kreativno izražavam.

kolekcija Rapsodija u plavom




Broj komentara: 10:

  1. Prelijepi su tako plavi, malo morskog štiha!!
    Gdje nabavljaš te sitne prekrasne bicikle, leptiriće i ostale prekrasne minijature??

    OdgovoriIzbriši
  2. ovaj prvi plavi je odlican..bas za ljeto

    OdgovoriIzbriši
  3. Broševi su ti stvarno prekrasni, jako maštoviti! U njima se krije i mala poruka, možda nesvjesna s tvoje strane ali kad bolje pogledaš mene malo asociraju na prolaznosti vremena i ljepotu trenutka koji i dalje traje... sat-leptir.... divno! Sve pohvale!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista si mašti pustila da radi i vodi ruke koje su savršeno napravile broševe. Divni su svi po redu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da nam je svima važna radna okolina! Ja naprimjer volim puuuuno svijetla i tek tada funkcioniram!!! Broševi su prelijepi, ne bih dodala kićasti....:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. jao kako su lijepi ova plava boja je super podsjeća me na more

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene je oduševila ova tvoja rapsodija u plavome, super izgleda i totalno me osvojila! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čini mi se da su ti ovo najljepši radovi do sad!

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala curke!
    @melanzana- blažen ebay
    @andrea- zovem ih kičastima jer imaju svega po sebi

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepi je plavi, i meni uopšte nije kičast.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...