ponedjeljak, siječnja 2

snijeg na kutiji

Na plus 10 koliko je danas bilo, nema šanse da padne snijeg (ne znam samo kako će sutra curke voziti na Sljemenu bez snijega na tolikoj temperaturi), a meni nije zima bez snijega! Pa makar snijeg pao samo na mojoj kutiji. Malo strukturne paste sa zrncima pijeska, šablona sa sniježnim motivom i gotova je moja snježna kutija. Snijeg na njoj se barem neće otopiti na plus 10.





Broj komentara: 12:

  1. Nisam mogla vjerovati danas kad sam na radiju čula: +12 stupnjeva! A ujutro sam strugala auto! Uf, ne razumijem ovo vrijeme. Ali zato volim gledati majstorije koje se stvaraju... kao ovu divnu kutiju. Baš pristaje ovom kalendarskom, zimskom vremenu, ovako snježna.

    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod nas večeras puše jugo i totalno je toplo, pretoplo za ovo doba godine. I ja se pitam kako će oni skijati, samo da ne bude pretoplo pa da se snijeg otapa, jer onda smo se obrukali..
    Snijeg na tvojoj kutijici je fenomenalan! Predobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kutija je prelepa!
    Kod nas nema snega, zato ga je lepo videti na kutijici:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koda nas pada kiša i vrijeme je fuj. .ali vani je definitivno natprosječno toplo. kutija mi je baš posebna,jako lijepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna ti je ova kutija,snijeg ti je ispao odlično,
    ali iskreno ja želim sunce, proljeće, cvijeće !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si je osniježila. Šalone mi se sviđaju, osobito pahuljica

    OdgovoriIzbriši
  7. "Snježasta" kutija ti je prelijepa!!!!
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene ovih +stupnjeva svaki dan šokira i teško se prilagođavam tim izmjenama toplo-hladno!
    Kutija je za +10 :)))
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  9. Kutija odlično izgleda, jako mi se sviđa. A curke su već odvozile, ma njima ne smeta ovaj +. Pozz :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Eee, sad znaš kako je meni, iz godine u godinu patim za malo snijega, pa makar morala "potegnuti" i do Zagreba:))
    A možda i ova prelijepa kutija dozove pokoju pahulju, baš mi se sviđa ovako jednostavna i istovremeno raskošna....

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma univerzalan sneg...nema sanse ni na 50 stepeni da se otopi i najlepsi i najbolji je ovako na kutiji, bas je lepo krasi.---heheheh pozdrav.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...