nedjelja, veljače 26

sajam rukotvorina

Jako naporan tjedan je iza mene, a tek ispred...kreativnost će idućih tjedana zaista biti na djelu. Moja frendica Tea koja radi fantastični 8-bit plastični nakit  i ja smo odlučile ići na sajam rukotvorina koji će se održati u Green Goldu 10.03. kako bi prezentirale svoje radove i jako sam uzbuđena radi toga. Na to me je prvenstveno nagnala krađa ideja koja se u današnje vrijeme događa sve više. Kako bi htjela donekle zaštiti svoje kičaste broševe, trebam ih predstaviti većem krugu kako kreativcima, tako ljudima koji posjećuju takve sajmove, kako bi moj rad ostao prepoznatljiv kao moj. Tko zna, možda se rodi i neka suradnja. Uglavnom, trenutno samo njih radim kako bi imala što i pokazati na sajmu. Nešto novijih kičastih u nastavku.

kičasti broš Beige Nice



kičasti broš Green Flower


kičasti broš Brown Sugar



kičasti broš Angel Feather



kičasti broš Cub Button



kičasti broš Pink Heart



kičasti broš Red Button



kičasti broš Brown Thumb



kičasti broš Green Valley



kičasti broš Green Luck


Broj komentara: 7:

  1. Smatram da si postala prepoznatljiva po svojim kićastim broševima i ako netko će netko raditi nešto slično, to svakako neće biti "by Pure", ali slažem se da se treba negdje predstaviti i prezentirati vlastite ideje i rad! Sretno na sajmu!!!
    Iz ove kolekcije izdvajam onaj smeđi s leptirom kao moj favorit!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživaj na sajmu i pokaži svoje prepoznatljive broševe koji su zasigurno tvoj brand!Želim ti puno prodanih broševa i odlične poslovne surafnje!Sretno!Broševi-fantazija:)):))

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasni su broševi dobar provod želim na sajmu a najljepši je brown sugar zapravo svi su lijepi pozzzzzz

    OdgovoriIzbriši
  4. Brend je stvoren! Sad samo ostvariti još dobar biznis i to je to! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidimo se, prepoznat ću te po broševima.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako i treba, zaštiti svoje proizvode, jer zbilja si po njima prepoznatljiva. Žao mi je što sam daleko pa ne mogu na sajam, ali vjerujem da ćeš sve fotkati!!!! Pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno su ti predobri ti kičasti broševi.Misliš da je to lako kopirati a da je drugačije?No way!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...