utorak, svibnja 8

pufasto do kraja

Napokon sam uspjela srediti fotke od vikend radionice gdje sam se zaista ispuh(f)ala. Baš me nešto hoće jer kad me krene, ne stajem. Baš su mi cool jer mogu biti za svašta. Na pamet mi idu čak i slatkiši, iako im je prvotna namjena za ženske sitnice u kupaonici.




















Broj komentara: 17:

  1. Ajme, što su preslatke!Gdje si samo nabavila tako predivne materijale?

    OdgovoriIzbriši
  2. thx, kupila sam ih u Pamigu, Ilica 500.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne, u vintage stilu :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, preslatke su i prepufaste ove male torbice-vrećice. Predobre!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti stvarno kada kreneš, nema ti stajanja!!!Prekrasno!Posebno mi se svidjela ova sa narančastim srcima-i mene zanima gdje nalaziš ovako divne materijale?!Izrada ti je savršena:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. jao kako su slatke pogotovo ljubičasta

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako su slatke! Baš romantično plesni dodatak outfitu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatke su, jedna ljepsa od druge:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pufasto?Meni je i pufasto i preslatko i divno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Da, doista mogu biti za svašta. Jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divne su, sve lepša od lepše :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nezna se koja je ljepše i slađa od koje, baš prepreslatko :)
    Imaš na mom blogu nagradicu :)
    Lijepi pozz

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...