utorak, ožujka 6

izazov

Malo odmaka od svakodnevnog posla i kreative nije na odmak, pogotovo ako se radi o jednom izazovu koji sam dobila od Sanjushke.


Pravila su slijedeća:

Nabrojati 3 alatke koje u svom hobiju najviše koristite ili koje su vam najdraže.
Moram priznati da su se najdraže promijenile tijekom vremena pa su to trenutno: sizzix (love it!), silikonski pištolj i škare (bez njih ne bi mogli ništa)

Nabrojati do 3 stvari s popisa želja.
želim, želim...puno, ali tri koje mi trenutno padaju na pamet su endlerica (šivaća mašina koja obrubljuje i automatski reže), moj vlastiti pečat (koji mi je btw na putu) i gumbe (sve koje postoje jer njih nikad dosta).

Izazvati 3 blog prijateljice/prijatelja.
Ovo će biti teško jer ih zaista želim podijeliti svima, ali izazov je izazov.
Nives - prekrasna cura koja čini čuda sa heklerajem
Raki - jedna super cool guitar girl
Unikati kreativa by family - jedna kreativna obitelj koja radi svašta

I to je sve za večeras. Izazov uspješno prošao, a kod vas?


4 komentara:

  1. Nisam ni sumnjala da će jedna od želja biti hrpa gumbića :)))
    laku noć i sanjaj gume i šivaću mašinu

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj tek predstoji! Hvala! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa da, tebi gumbi nikad dosta. :)
    Pa moj izazov i nije bio izazovan, bar za druge. ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...