utorak, rujna 27

cvjetne naušnice od decoufilca

Iako sam bila slobodna ovih dana, nisam ništa stvarala jer me obuzeo neki virus od kojeg sam samo spavala i pokušavala skinuti temperaturu. Danas sam nakon svih postova koje sam propustila od svojih omiljenih blogerica, odlučila se uhvatiti u koštac sa svojim decoufilcom (još sam u nedostatku nekog novog naziva).
Napravila sam dosta tih podloga još prije, i izrada nečeg od decoufilca mi se činilo kao nešto što bi moglo biti odmah gotovo, i ...zaista je. Napravila sam naušnice i odmah ih stavila na woohoo. Dok se još može :) nakon 01.10. se vraćam na 5 artikala. Možda jednog dana kad dovoljno narastem, si priuštim i veći broj prikaza, a dotad, moj današnji uradak.

3 komentara:

  1. Baš su simpa, sviđa mi se uzorak :)
    I blog ti je baš zanimljiv, ne znam kak ga nisam prije otkrila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti je bolje!Ovaj decoufilc,kako ga ti zoveš(ja nemam blage veze što je to) izgleda posebno i daje mi dojam dlakavosti,skoro kao da vidim pjegu leoparda u crno-bijeloj varijanti!I to mi je predobar efekt!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala cure na komentarima, radi se o prilično jednostavnoj stvari - salveta zaljepljena decoupage ljepilom na filc - pustiš preko noći da se osuši i voila, sutradan dobiješ još tvrđi filc kojeg onda fino izrežeš u željene motive.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...