četvrtak, rujna 22

cvjetna odjeća

Iako su stvari koje sam stavila u ovaj post starije (napravila sam ih prije par mjeseci), smatram da ne bi trebale biti zapostavljene jer u njima hodam gotovo svakodnevno. Ideju za njih sam našla na jednom etsy shopu kojeg sam pokušavala ponovno naći, ali bezuspješno (zato će mi moja knjiga ideja ubuduće pomoći da takve stvari zapišem na vrijeme). Radi se o šivanju različitih aplikacija na odjeći koja bi sama po sebi bila obična. Prva je bila haljina od zelenog pamuka sa dodatkom smeđeg lana na donjem dijelu u obliku volana.

Zatim je došao i šos u sličnim kombinacijama boja sa dodatkom sužavanja i ispod bokova (zgodno ukoliko nakon par tjedana počnete gubiti kile :)

i par detljnijih prikaza tih zgodnih trakica koje se ručno šivaju i motanjem tvore neki oblik cvijeta. Radi se u stvari o trakicama od istog materijala koje najprije obrubim, zatim ih ponovno prošijem.


Nakon toga je uslijedio i nešto kompliciraniji projekt sa traperom sa još odvažnijim odabirom boja (odvažniji samo zbog toga što se svako obrubljivanje jasno vidi pogotovo kad radite sa svjetlijim materijalom i tamnijim koncem). Ali savršenstvo je za mene kad nešto ima taj dodir samog stvaraoca pa makar to bio i nesavršeni obrub :)

Zanimaju me i vaši komentari.

4 komentara:

  1. Jako mi se sviđaju ovi tvoji motani cvjetići aplicirani na odjeću!!! Uh, šteta što je ljeto gotovo :(
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala cure, prođe ljeto,a ja nisam stigla napraviti i torbu u sličnom izdanju - možda na proljeće...kada sve počne ponovo pupati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj komentar-oborena snogu :))) Savrseno uradjeni svetovi! Haljina,sama po sebi,prelepa,bravo!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...