srijeda, rujna 21

organizacija - ploča za ogrlice

Iako mi kreativan nered nekad daje raznorazne ideje koje mi nikad ne bi pale na pamet da je sve složeno, organiziran prostor mi pomaže u čišćenju misli...lakše i brže se fokusiram na dnevne zadatke na poslu. Sad je doba reorganizacije na poslu pa je vrijeme i za reorganizaciju u kući. Treba poći od malih stvari jer velike zahtijevaju financijska izdavanja, a to će čekati bolja vremena. Tako je nastala i ova ploča za ogrlice (uvijek mi fali ideja kad treba osmisliti neki naslov ili on možda već i postoji?). To je tek početak...palo mi je na pamet kako napraviti nešto slično za broševe - da ih uvijek imam u vidu kad se ujutro spremam na posao. Ploču za ogrlice sam smjestila u kupaoni, pored ogledala i to mjesto mi je savršeno za nju.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...