utorak, rujna 20

ideja više - koš za otpatke za kreativce

Jedna od stvari koja je došla na red već dugo čeka svoju realizaciju - radi se o malom košu za stol koji bi trebao preuzeti ulogu vrećice za smeće koja mora uvijek biti kraj mene kad nešto radim zbog malih sitnih otpadaka koji pritom nastaju. Obzirom da je koš plastični - akrilna boja se nije tako dobro primala pa crackle ne dolazi toliko do izražaja, ali ono što dolazi je promjena moje klasične salvete za decoupage. Ova salveta sa nježno zeleno-plavim dezenom me također očarala i jednostavno sam je morala primjeniti na ovaj koš. Srednji dio sam samo obojala sa plavom bojom, ali u 3 sloja - prva dva sa kistom, a treći sloj boje sam nanjela spužvicom (odnosno natapkala) kako bi dobio taj fini ujednačeni izgled. Pokušala sam to poslikati, ali mi nije uspjelo.
Nisam ga sa ničim više ukrašavala jer mi se sviđa baš ovakav kakav je, više ništa ne bih mijenjala. Koš je inače jako mali, 15cm promjera i 20 cm visine, taman za te male, sitne otpatke filca i salveta, kaj ne?
(konačno sam uspjela skužit neke funkcije na fotiću pa sad mogu slikati i u ne baš tako osvjetljenoj prostoriji - kako smo mi žene čudne što se tiče tih tehničkih stvari, dali ijedna čita upute?)

2 komentara:

  1. Čak mi se čini da je malčice prelijepa da bi bila samo koš za otpatke :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme hvala, ali namjena mu je svejedno suđena

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...