ponedjeljak, rujna 19

današnja inspiracija - broš od decoufilca

Jučer sam se vratila sa putovanja iz Austrije i nisam imala baš snage nešto konkretnije raditi osim već pripremljenog decoufilca. Decoupage kojeg sam zaljepila na filc je konačno dobio svoje nove lice. Napravila sam jedan broš. Gornji dio je moj tzv decoufilc (ako netko ima bolju ideju za naslov - javite) na kojeg sam stavila male gumbiće i cvjetić, ispod njega je svjetlo plavi filc, a ispod njega je još jedan sloj filca kojeg sam bojala jer mi moja boja filca kojeg sam imala, nije odgovarao.
Bojala sam se da će salveta pucati kad ju počnem pikati sa iglom, ali začudo nije, tako da sam zadovoljna rezultatom. Svi komentari su dobrodošli :)


A danas...na repertoar su došle raznorazne ideje koje već dugo čekaju svoju realizaciju. Kako još ništa nije napravljeno do sada... opširnije o tome sljedećih dana.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...