nedjelja, listopada 30

kičasti broš

Nešto me u zadnje vrijeme fura neki kič. Pomiješala bi sve boje i vrste stvari na način da to izgleda zaista neugledno i nespojivo, a upravo to mi se onda sviđa. Tako je nastao i ovaj broš. Sve je počelo postavljanjem cvijetova različitih plavih kombinacija, a onda je uslijedilo stavljanje raznoraznih stvari i svakim dodavanjem, sam željela još i još i ništa nije dovoljno. Dok na kraju više nije bilo mjesta za ništa više. To me onda zaustavilo. Meni je kič trenutna inspiracija, i to mi se baš sviđa!


Broj komentara: 7:

  1. Taj tvoj kič mi je baš super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakav kič, ovo je preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bez obzira što je kič, baš nekako i paše, jer dobro si sve ukomponirala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu ti reči da taj tvoj kić super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma lijepo je..kič bi bio da pomiješaš zlato, ružičastu tkaninu, žuti gumb, bisere, satensku zelenu trakicu, plavu čipku i još na to staviš srebrne šljokice...haha i još štošta... Ove tvoje boje se daju skombinirati uz neku jednostavnu odjevnu kombinaciju :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...