srijeda, studenoga 2

2K kutija za nakit

Nemojte misliti da sam stala (kao moji satovi), samo trenutno ne mogu zbog posla toliko se baviti kreativom. Iako mi je to nakon vremena na poslu dođe kao odušak, jednostavno je sad vrijeme takvo. Čim sam završila sa swapom u Stvaraonici, kod Medene sam se prijavila na swap čim sam dobila ideju sa bajkom, jednom od meni najtužnijih (najradije bi da kao Phoebe iz Prijatelja niti ne znam pravu priču) i morala sam to odmah i započeti kako ne bi izgubila nit priče. Ali... morala sam i napraviti jednu kutijicu sa isprobanim 2K crackleom koji mi izgleda presavršen jer sam toliko bila oduševljena tim izgledom. Malo šablona, malo decoupaga jednom nježnom, romantičnom salvetom, malo zlatne patine i sve to zapakirano bitumenom. Mislim da će biti izvrstan poklon ispod bora :)


Broj komentara: 6:

  1. Kutija je prekrasna!!
    Ugodno će se iznenaditi onaj ko je pronađe ispod bora...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutijica je odlično ispala, nekome će donijeti pravu radost i veselje kad je nađe ispod bora sa svojim imenom...he he (ja se nebi bunila)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kutija je jednostavno savršena:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hoće, bit će stvarno savršen pogled, predobro kutija izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno radiš, divim ti se :) :)

    PS. nagradica za tebe na mom blogu

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna ti je kutijica, meni se baš dopada, mislim da ti je sjajno uspelo sve, i raspucavanje i šablone.
    Kompletan utisak-desetka!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...